עשה זאת בעצמך או שלא

בתחום האיטום מפני נזילות קיימות מספר אפשרויות: איטום מרתפים, מרפסות, מקלטים, מבנים תת-קרקעיים, זיפות גגות, איטום מקלחות ועוד. לכולם אותה מטרה: לאטום את הנזילות לצמיתות.

בכדי להשיג מטרה זו תחילה יש לאתר את מקור הנזילה, האם הנזילה מגיעה מסדק בקיר או אולי מחור שנעשה בקיר עקב התקנת מזגן חדש או פריט אחר.

על מנת למצוא את מקור הנזילה מומלץ להזמין בעלי מקצוע מנוסים מתחום האיטום שיעניקו לכם ידע מקצועי. לאחר מציאת מקור הנזילה עליכם לשקול פתרון אחד מתוך הפתרונות הקיימים.

הפתרונות הקיימים הינם לרכוש חומרי אטימה ולאטום בעצמכם או להזמין שירות איטום מרתפים או מרפסות (תלוי מהיכן הנזילה שלכם מגיעה) ולפקח על עבודתם.

שיטת עשה זאת בעצמך חוסכת לכם כסף, אך מבזבזת את זמנכם ולעיתים לשווא, משום שאיכות העבודה שתעשה על ידי בעל מקצוע ותיק בתחום לא תהיה זהה לאיכות העבודה שלכם.

נזילות הן תופעה מתמשכת שתפסק אך ורק אם האיטום מתבצע היטב, תחסכו את הסיכון במקום כמה שקלים והזמינו שירותי איטום גגות שיעשו עבורכם את העבודה.

במידה ואתם מעוניינים להיות מעורבים תוכלו לעלות יחד איתם אל הגג ביום העבודה, לשאול אותם שאלות על דרכי העבודה, להבין באילו חומרים הם משתמשים ומה הסיבה לכך. הפתרונות אינם משתנים כולם מציעים סוגים שונים של חומרי איטום, אך כל בעל מקצוע יציע לכם שיטה אחרת לאיטום.

עליכם להבין מדוע החברה מעוניינת להציע לכם דווקא את השיטה שהציעה והאם היא באמת תפתור לכם את בעיית הנזילות. כדי לדעת זאת תשאלו מדוע החברה פועלת בשיטה שבחרה וכמה שנות אחריות היא מעניקה על העבודה. ככל שהאחריות תקפה לזמן רב יותר, ניתן להעריך ששיטת העבודה מוצלחת יותר ובמידה ולא, בכל מקרה תהיה לכם אחריות לשנים הקרובות שתוכלו לנצל אותה במקרה והנזילות חוזרות.

בכדי שבאמת יהיה לכם למי לפנות בעת נזילה חוזרת בחרו בחברה ותיקה ואמינה וחתמו מולה חוזה עבודה מסודר המפרט את כל התנאים שהובטחו לכם.

חברות האיטום נדרשות לא רק לתיקון נזילות ועובש, אלא גם לאיטום מבנה חדש. בין אם מדובר באיטום מרתפים או גגות. בכדי שבעתיד לא תצטרכו להזמין שירותי איטום תדאגו לכך מראש ובעת בנייה של דירה או עסק חדש הזמינו שירותי איטום מקצועיים שיגנו על הנכס שלכם מפני נזקי מזג האוויר.

אם האיטום יתבצע ברמה מקצועית בזמן בניית הנכס, סביר להניח שתוכלו לשכוח משירותי איטום גגות משום שלא תצטרכו אותם יותר.

Rate this post