שערים חשמליים לחניה

כל משפחה הגרה בווילה, מבינה את הצורך האקוטי להתקנה של שערים חשמליים לבית הפרטי שלהם. שערים חשמליים בכניסה לבית ולחנייה. הצוותים המקצועיים של מגן גידור אחזקות עוסקים בכך שנים רבות ולכן הם צברו ניסיון רב ולכן ישמחו לסייע גם לכם.

תוכן עניינים

מטרתו של השער החשמלי

שערים חשמליים לחניה הם צורך בסיסי לבטיחות ולתחושת ביטחון. המטרה של התקנת שערים החשמליים לבתים הפרטיים היא הגנה הן על הדיירים והן על רכושם, שערים אלה מעניקים לכל בית רמת אבטחה גבוהה. המוטו הוא שהבית הפרטי הוא אזור אישי של המשפחה ואין רשות לאדם זר להיכנס לבית זה ללא היתר וכך השער שומר על דיירי הבית ועל רכושם האישי וזו הסיבה להתקנת שערים חשמליים לבתים פרטיים.

כאשר מתקינים שערים חשמליים אין אפשרות להיכנס לבתים או לשטח החניה בלי להזדהות על ידי הקלדת הקוד הסודי באינטרקום הממוקם בכניסה, או הקוד הקיים באמצעות הטלפון הסלולרי. רק מי שמקבל אישור מאחד מבני הבית יכול להיכנס פנימה וכך נחסמת כניסתם של זרים.

אפשרויות של שערים

קיימים שערים לחנייה מברזל הבנויים מעבודת פרזול מיוחדת ואומנותית, ניתן לעצב אותם בעזרת אומנים בתחום הברזל וליצור מהשערים האלו יצירה מיוחדת במינה.

או לחלופין אפשר לייצר שערים חשמליים מאלומיניום שהם השערים הנפוצים ביותר עקב העובדה שחומר האלומיניום אינו מתבלה וכן אינו דוהה בצבעו ואינו מחליד. קיימות אין ספור אפשרויות עיצוביות של הפרופילים במידות השונות תוך שילוב חומרים נוספים, כמו זכוכיות אטומות המוסיפות יופי רב למתחם כולו.

ייצור של שער חשמלי איכותי

לפני התקנת השער מודדים בצורה מדויקת את הפתח המיועד לשער ובהתאם לכך מחליטים על האופציה המתאימה ביותר של אופן פתיחת השער. אם מדובר בפתחים צרים, ניתן להתקין שער של כנף אחת אשר נפתחת פנימה או החוצה ואם מדובר במקום רחב ידיים אפשר לייצר שתי כנפיים שנפתחות לכיוון אחד או לשני הכיוונים על פי הצורך.

עובדי מגן גידור אחזקות מתקינים בשער הכניסה אינטרקום אשר מופעל באמצעות קוד סודי הידוע רק לבני הבית. האופציה האידאלית היא לכלול במערך זה גם מצלמה ואזעקה אשר פועלים לאורך כל היממה. המכשור המתוחכם מאפשר צפייה בכל מה שקורה סביב הבית וגם בתוכו וכך להתריע על כל תנועה חשודה ליד השער.

עיצוב השער

לפני שמחליטים על עיצוב שערים חשמליים לבתים פרטיים רצוי להתייעץ עם מעצב פנים אשר עיצב את הבית כדי לבחור את החומר אשר יהיה במתאים ביותר ויצור שילוב מוצלח של נראות הבית והשערים החשמליים, כך שתהיה הרמוניה עיצובית צריכים ביניהם ותהיה אחידות של הגוונים בין השער לבין המבנה החיצוני של הבית.

מגן גידור אחזקות היא חברה ותיקה העוסקת בהתקנת שערים חשמליים איכותיים ומעוצבים ביותר. אם אתם מעוניינים להתקין שערים חשמליים, צרו קשר והמומחים שלנו יגיעו לשטח ולהתאמת שערים מעוצבים ואיכותיים עבורו.

5/5 - (1 vote)