איטום גגות בשרון

החורף מתקרב ואתו החששות המוכרים בנוגע לרטיבות. במידה ואתם גרים בקומה העליונה בבניין, ייתכן והופיעו אצלכם כבר כתמי עובש שמעידים על לחות שחודרת מן הגג וישנו סיכוי לא רע שאפילו שכבת הצבע מן התקרה כבר התקלפה באזורים מסוימים. אתם יודעים שאם המצב יימשך כפי שהוא כרגע, זה אומר רק דבר אחד – עוד מעט תצטרכו כבר להציב דליים ברחבי הבית כדי למנוע הצפה ולכם יוותר רק להתפלל לחורף ממועט גשמים.

אז נכון, אנחנו לא חיים באזור טרופי ושלג לא יורד לעתים קרובות באזור השרון, אך עם זאת, ללא איטום גגות בשרון שיבוצע בצורה מקצועית אחת ולתמיד, החששות האלו לא יעזבו אתכם. איטום גגות בשרון נועד כמובן להגן עליכם מפני הרטיבות והלחות אבל גם לספק לכם בידוד מסוים מהטמפרטורות החיצוניות. בנוסף הוא אמור לשוות לגג של המבנה שלכם מראה אסתטי ואם זה לא מוגזם לבקש, אז לדאוג להישאר במקשה אחת למשך כמה שיותר שנים. והאמת היא שזה לא מוגזם לבקש.

הבעיה היא שבתחום של איטום גגות בשרון ישנם לא מעט חאפרים בלשון העם או חובבנים שפועלים בטכניקות מיושנות או לא מותאמות לתנאים בשטח. אנשי המקצוע האלו ישאירו אחריהם סביבה נקייה, אבל העבודה שלהם לא תוכיח את עצמה לאחר יותר מחורף אחד ועליכם להיזהר מהם. במידה והגג כבר דולף, מתברר שלא נזהרתם כראוי בפעם האחרונה.

איך מוצאים קבלן איטום גגות בשרון שעושה עבודה מקצועית?
ובכן, קודם כל אחת הנקודות החשובות היא לדרוש מכל קבלן איטום גגות לבצע בדיקת הצפה עוד לפני שהתחיל את העבודות. בחוזה הראשוני שאתם עורכים מול קבלן איטום גגות בשרון עליכם להכניס סעיף שמחייב אותו לערוך את הבדיקה. ישנם תקנים שונים לביצוע הבדיקה בהתאם לסוג הגג אבל בסופו של דבר מדובר על איטום המרזבים והצפה של הגג על מנת לבדוק את איכות העבודות עם גמר הביצוע שלהן. את המים יש להשאיר למשך 72 שעות ולוודא כי אין כתמי עובש או חלילה נזילות לקומה העליונה. לאחר מכן מרוקנים את המים ובא לציון גואל. 

השאלות החשובות שיש לשאול
כאשר מדברים עם חברה של איטום גגות בשרון חשוב לברר כמה שנות וותק יש לה, לבדוק האם היא עסקה באיטום גגות של מוסדות מוכרים וכיו"ב. כמו כן חשוב ללכת בעצמכם ולראות את איכות העבודות מקרוב. כך תוכלו להעריך בעצמכם את איכות העבודה. מעבר לכל זה כאשר בודקים קבלן של איטום גגות בשרון מומלץ ליצור קשר עם וועד הבית באחד הבניינים בו פעל ולשאול שאלות אודות אופי השירות, היחס המקצועי ושביעות הרצון מהעבודות. מומלץ לאתר בניין בו פעלה החברה לפני מספר שנים. חשוב לפנות זמן למלאכת הבחירה של קבלן איטום גגות בשרון כיוון שבסופו של דבר, מי רוצה גשם מקומי בתוך הדירה שלו?

בהצלחה.