איטום זאת תורה שלמה

שיטות לאיטום גג

איטום גגות הוא תחום מבוקש מלא בבעלי מקצוע שכל אחד מציע את שירותיו ומבטיח לכם את השירות הטוב ביותר. אז איך באמת תדעו לקבל החלטה לבחירת בעל מקצוע שיאטום לכם את הגג ויעניק לך איכות מקסימאלית?

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם בעל מקצוע עובד עם חומרים איכותיים היא לבדוק עם אילו חומרים הוא עובד והאם הם בעלי תו תקן. תו זה מבטיח איכות ובטיחות. כך תדעו שהחומרים אינם מזיקים לבריאות, הם איכותיים ועמידים לטווח זמן ארוך.

בחירת החומרים הינו שלב חשוב בחיפוש בעלי מקצוע בתחום איטום גגות מפני שקיימים סוגים שונים שלכל אחד מהם יתרון אחר. כדי לדעת מה החומר שמתאים עבור הגג שלכם עליכם להזמין את בעל המקצוע לפגישת ייעוץ. ברוב המקרים שוקלים להשתמש בחומר שכבר קיים על הגג, כלומר שישתמשו בו בעבר ולעיתים בעל המקצוע יחליט להשתמש בחומר אחר.

מומלץ לכם לוודא מה החומר בו משתמשים ולבדוק תו תקן, איכות והתאמה לחומר שכבר קיים לכם על הגג. פגישה זו בדרך כלל אינה לוקחת יותר מעשר דקות. מגיע בעל המקצוע עולה יחד אתכם אל הגג בוחן ושוקל באילו חומרים להשתמש באיטום.

השיקולים שהוא מבצע מגיעים מבדיקה שהוא עורך כגון" איזה חומר קיים כיום על הגג, כפי שכבר ציינו, מה החומר שיחזק חומר זה באופן הטוב ביותר ועוד. הוא יעניק לכם את מסקנותיו בהצעת מחיר בעל פה או בכתב, שימו לב שהצעה בעל פה היא הצעה שאינה מכסה את כל מה שנאמר ויכולים להיות פערים בביצוע העבודה אל מול מה שהובטח לכם, לכן מומלץ לקבל הצעת מחיר לביצוע איטום גגות, איטום מרפסות או מה שרלוונטי עבורכם בכתב יד.

אל תתפלאו אם תקבלו הצעות מחיר שונות שכל אחת מהן מציעה שיטת עבודה שונה. כל בעל מקצוע רגיל לעבוד בדרך ייחודית ורגיל לעבוד עם חומרים שונים מבעל מקצוע אחר.

הדרך הטובה ביותר לדעת מה טוב עבור הגג שלכם היא לקבל מספר חוות דעת מבעלי מקצוע ומומחים בתחום. יש לרשום את כל חוות הדעות ולשמור את הצעות המחיר ובסוף התהליך לקבל החלטה ולבחור בעל מקצוע בתחום זיפות גגות שמשדר אמינות ועבודה קפדנית תוך כדי שימוש בחומרים איכותיים שיישמרו לכם לטווח זמן רב.

כדי לדעת אם בעל המקצוע אכן אמין תצטרכו לנסות ולחכות זמן מה. כדי שתוכלו לבחור בקלות תוכלו להתייעץ גם אם מכרים שהתנסו בשירות בעבר.

Rate this post