איטום גגות בירושלים

איטום גגות בירושלים

תוכן עניינים

איטום גגות בירושלים והסביבה

באופן עקרוני, אין זה משנה על איזו עיר מדובר. בתחום של איטום גגות חשוב תמיד להתייחס לא רק לתנאים הפיזיים של הגג ולשכבות האיטום הישנות שעדיין מותקנות עליו אלא גם לתנאי שטח.

עם זאת, איטום גגות בירושלים דורש תשומת לב מיוחדת. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמדובר על עיר עם תנאי אקלים קיצוניים יחסית לישראל. בנוסף ישנם הבדלים ניכרים בין תנאי מזג האוויר במהלך היום לתנאים בלילה. ההבדלים הקיצוניים גורמים לשינויים מרחיקי לכת בחומרי האיטום, להתכווצויות ולהתרחבות של היריעות ובסופו של דבר לבלאי מואץ.

בנוסף לכך, מעבר לאיטום, בכל הקשור לירושלים חשוב לדבר גם על בידוד. הטמפרטורות בבניין ובדירות ששוכנות בו מושפעות במידה רבה מאיכות האיטום מבחינת הבידוד. אי לכך, כשמדברים על איטום גגות בירושלים, חשוב לבדוק היטב בציציות של בעל המקצוע שעובד מולכם.

 

איטום גגות בירושלים – מקצוען אמיתי קשה למצוא

אז איך מוצאים קבלן איטום גגות בירושלים שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, שיהיה קשוב ומנומס, שיעמוד בלוחות הזמנים ללא תקלות ושבסופו של דבר יספק לכם חורפים רבים ללא נזילות וללא דאגות? ובכן, ראשית חשוב לבדוק כמה שנות וותק יש לאדם שעומד מולכם. השאיפה היא לבחור קבלן איטום גגות בירושלם שמתגאה בוותק של שנים רבות. לאחר מכן, בקשו ממנו לראות גגות שביצע בהם איטום בשנים האחרונות. הדגש הוא על המילה שנים. לא ניתן לדעת את מצבו של גג מבחינת איטום עם סיום העבודות ולעתים גם לא שנה לאחר מכן. אי לכך הקפידו לבקר בבניינים בהם פעלה החברה שלו לפני שלוש עד חמש שנים. 

אל תהססו להחליף גם כמה מילים עם וועד הבית במקום. קבלן איטום גגות בירושלים יכול להיות מקצועי מאוד מבחינת העבודה אבל בעל יחסי אנוש גרועים, תודעת שירות נמוכה וחוסר יכולת לעמוד בזמנים. אי לכך החליפו כמה מילים מנומסות וענייניות עם וועד הבית בבניינים בהם פעל ודרשו לדעת האם העבודה מולו הייתה נעימה ואיכותית, מעבר למידת שביעות הרצון מהתוצר המוגמר.

חוזה מסודר, מפורט וברור
כפי שאתם יודעים, כאשר ניגשים לבצע כל פרויקט שהוא, לא כל שכן פרויקט של איטום גגות בירושלים, חשוב לסגור את כל הפינות, הגדולות והקטנות כאחת. חשוב לקבוע את המחיר הסופי, את לוחות הזמנים ואת חובת הדיווח על סיום כל שלב ושלב. אחת הנקודות החשובות ביותר בתחום של איטום גגות בירושלים היא בדיקת הצפה. נכון, אמרנו שלא ניתן לדעת איכות עבודה עם סיומה, אלא רק לאחר מספר שנים, אבל זה לא תמיד נכון. 

אנשי מקצוע איכותיים בתחום של איטום גגות בירושלים ישמחו לבצע בדיקת הצפה עם סיום העבודות על מנת להבטיח לכם שיהיה לכם חורף יבש, אל תוותרו על הכנסת הסעיף הזה לחוזה. בהצלחה.

איטום יוסף  יש יותר מ- 15 שנות מוניטין בתחום האיטום ביצענו מאות פרוייקטים בואו להיות חלק מהלקוחות המרוצים שלנו! חברת יוסף איטום הינה חברה מובילה בתחום האיטום, עם ניסיון של למעלה מ -15 שנה. החברה מספקת שירותי איטום ללקוחות פרטיים, ועסקיים במחירים נוחים. החברה מבצעת בין היתר זיפות גגות, איטום מרפסות, באמצעות תא חם, איטום מקלטים, איטום זפת חם, תוך שימוש בחומרים מתקדמים עם שלטי תקן ישראליים.

5/5 - (10 votes)
יריעות ביטומניות
השיטה הנפוצה והמבוקשת ביותר בתחום איטום גגות, מרפסות או כל מפלס ישר אחר היא שיטת איטום באמצעות יריעות ביטומניות.
זיפות גגות
זיפות גגות
זיפות גגות זוהי שיטת עבודה מסורתית שבעלי המקצוע בתחום נוהגים להשתמש בה כדי למנוע נזילות
איטום גג
איטום גג הוא חלק חשוב מאד ובלתי נפרד מבנייה של בניין. איטום גגות הוא חשוב במיוחד