איטום גגות בצפון

איטום גגות בצפון

הצפון הירוק של מדינת ישראל הוא אחד האזורים היפים בעולם, על כך יעיד כל תושב צפוני אמיתי. עם זאת, זהו גם אחד האזורים הכי גשומים בארץ. אחת הדאגות שדיירים רבים נתקפים בהן כל אימת שהחורף מתקרב היא – האם האיטום של הגג יחזיק מעמד גם השנה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהתחום של איטום גגות בצפון הוא תחום שפועלים בו לא מעט אנשי מקצוע, אבל לרוע המזל, ביניהם מסתובבים גם לא מעט אנשי מקצוע בינוניים ומטה.

איטום גגות בצפון נועד למלא אחרי שלוש משימות חשובות שמשפיעות על איכות החיים שלנו בצורה ישירה. המשימה הראשונה של איטום גגות בצפון היא כמובן לספק לנו חורף יבש וחף מכתמי עובש או קילופים בתקרה. המשימה השנייה היא לספק לנו בידוד מהטמפרטורות החיצוניות ומחום השמש והמשימה השלישית היא לשמור על האסתטיקה של הגג במידת האפשר. אם ניתן להוסיף לכל זה עוד יעד אחד, הרי שהוא יהיה להחזיק מעמד לאורך כמה שיותר שנים. אז איך מוצאים קבלן איטום גגות בצפון שימלא אחר כל המשימות האלו בצורה מוצלחת ביותר? ובכן, הכל מתחיל ממחקר מעמיק.

איטום גגות בצפון, ושיהיה לכם חורף יבש
קודם כל עליכם לברר טווחים של מחירים וללקט מספרי טלפון של מספר קבלני איטום גגות בצפון. לאחר מכן, כשתהיה לכם תחושה ותוכלו להרגיש מהו טווח מחירים הגיוני, התחילו לעשות טלפונים. בררו לפני הכל מה הוא הוותק של בעל המקצוע שעומד מולכם. העדיפו תמיד לבחור בחברה שפועלת כמה שיותר זמן. לאחר מכן, בקשו לדעת באילו גגות פעלה החברה באזור שלכם. בדקו האם היא מבצעת עבודות איטום גגות בצפון במבנים שמתאימים לכם. 

המהדרין לא מתביישים ואף דורשים להגיע ולראות בשטח את איכות העבודות. לאלו מכם שמתעקשים אנחנו ממליצים להיות נוכחים בגגות בהם בוצעו העבודות לפני מספר שנים על מנת לחזות באיכות העבודה לאורך זמן. אנחנו מבטיחים לכם שתמיד עם סיום העבודות הכל נראה מצוין, אבל קילוף שכבות האיטום נראה רק לאחר מספר חורפים. כמו כן אתם מוזמנים להחליף כמה מילים עם וועד הבית במקום ולוודא שאכן אותו קבלן של איטום גגות בצפון הוא איש מקצוע נעים, שעומד בלוחות הזמנים שהוקצבו לו ושכל ההתנהלות מולו הייתה נוחה ומוצלחת.

בדיקת הצפה, סעיף חובה
כפי שציינו, אין דרך לראות בעין בלתי מזוינת את איכות העבודה. עם זאת, ניתן לבצע בדיקה אחת שתוכיח לכם מעל לכל ספק שהאיטום נעשה בצורה מוצלחת, גם אם אין הבדיקה מוכיחה שהוא יחזיק למשך שנים רבות. לבדיקה הזו קוראים בדיקת הצפה ובמהלכה אוטמים את המרזבים ומציפים את הגג למשך 72 שעות. בקשו להכניס סעיף שמבטיח לכם בדיקת הצפה בכל חוזה שתחתמו מול קבלן של איטום גגות בצפון. בהצלחה ושיהיה לכם חורף יבש ונעים.