איטום חדרים רטובים

רוב הסיכויים שאם אתם קוראים את המילים האלו עכשיו, אתם מגיעים אל הטקסט הזה ממקום של תסכול. אז קודם כל אנחנו רוצים להרגיע אתכם, אתם לא לבד. התחום של איטום בישראל הוא תחום ענף ומסועף והביקוש לו הוא רב. השאלה היא מה לא הצליח במקרה שלכם. יכול להיות שלאחרונה התחילו להיווצר ברחבי הבית ריחות לא נעימים, אולי הצבע התחיל להתקלף מהקירות ויכול להיות שגם כתמי עובש הופיעו פה ושם או בריכוזים הולכים וגדלים בסביבות חדר האמבטיה.

כל התסמינים האלו הם עדות למחלה נוראית שקוראים לה בריחת מים. המטרה של איטום חדרים רטובים, איטום מקלטים, מרתפים או אפילו איטום גגות היא אחת – להשאיר את המים היכן שרוצים אותם כמו במקרה של מקלחת או היכן שאין ברירה אלא להכיל אותם כמו למשל בגג ולהרחיק אותם מהיכן שלא מעוניינים שהם יגיעו אליו כמו למשל חדרים אחרים, תקרות של דירות הקומה העליונה וכיו"ב.

מים שקטים חודרים עמוק
מגוון עצום של טכניקות איטום פותחו בשנים האחרונות, החל משימוש באותן יריעות ביטומניות וכלה בטכניקות שונות של איטום בהשפרצה. כולן באו לעולם במטרה אחת, לסכל למים את התכניות שלהם. אם אתם בוהים עכשיו בכתמי עובש שחורים שגדלים מיום ליום, ככל הנראה נכשלתם במשימה. המים מצליחים לחדור מבעד לחרכים ולמרווחים הצרים ביותר ולהפתיע בכל פעם מחדש. מספיק מרווח שקטן ממילימטר בין האריחים לקיר או בין האריחים לבין עצמם, שכבת רובה שנסדקה או חוסר בידוד מספיק בין החדרים לבין המקלחת והופ – הצבע בדרך להתקלף.

כפי שאתם מבינים מלאכת האיטום באופן כללי היא עבודה מקצועית שמשולה לעתים לעבודת נמלים. מספיק סדק קטנטן בחומת האיטום וכאילו לא עשינו כלום. אי לכך, דווקא בתחום הזה, גם אם יש לכם ידי זהב של ממש, גם אם אתם מתקנים כל דבר ועניין בבית ומעולם לא קראתם לחשמלאי או לאינסטלטור, דווקא בתחום האיטום, חשוב להרים טלפון למקצוענים האמתיים. ההמלצה הגורפת היא ליצור קשר עם מקצוען, כיוון שלטווח הרחוק, השיחה הזו יכולה לחסוך לך לא מעט כסף.

במרתף, בגג או במקלחת
לא משנה על איזה סוג של עבודת איטום מדובר, מה שחשוב הוא לעבוד מול קבלן איטום מקצועי שזהו תחום העבודה המרכזי שלו. אל תסתפקו באינסטלטור שיבצע את העבודה בצורה אגבית, כלומר "על הדרך". צרו קשר עם חברה שמתמחה בתחום ועוסקת בו כבר מספר שנים טובות. ההמלצה היא ליצור קשר עם דיירים אשר בביתם בוצעו עבודות איטום שהחזיקו למשך עשר שנים ויותר ולקבל מהם המלצות לגבי החברה שסיפקה את השירותים. כך תוכלו לא רק לקבל המלצות בנוגע לשביעות הרצון מהעבודות עצמן אלא גם לברר בנוגע לתודעת השירות, היחס האנושי, האמינות ועוד פרמטרים שהינם לא פחות חשובים מאיכות העבודה עצמה. בהצלחה.

Rate this post